Beta Alanine, 100 kaps

2.850 RSD

Na stanju

Beta Alanine utiče na proizvodnju Karnosina u organizmu u periodima napornih treninga. Beta alanin je neesencijalna, prirodna beta amino kiselina. U organizam je unosimo putem hrane bogatom proteinima, kao što je piletina, govedina, svinjetina ili riba. U mišićima koji se nalaze pod opterećenjem u bilo kojoj, aerobnoj ili anaerobnoj aktivnosti. Prilikom treninga stvara se mlečna kiselina koja izaziva zamor i otkazivanje mišica.

Telo umesto da na sledećem treningu radi sa 80% snage uz pomoć Beta Alanina intezitet treninga će se podići do maksimuma.

Glavni problem svakog sportiste koji hoće da odradi kvalitetan trening ili da pruži maksimum u svojoj disciplini je akumulacija velike količine hidrogenskih jona H+, koji izazivaju opadanje PH mišića.

To sve stvara uslove da se u mišićima pojavi mlečna kiselina. Ona izaziva momentalni zamor i prekid u izvođenju vežbe ili odustajanje na takmičenju.

Beta Alanine utiče na proizvodnju Karnosina u organizmu u periodima napornih treninga. Beta alanin je neesencijalna, prirodna beta amino kiselina. U organizam je unosimo putem hrane bogatom proteinima, kao što je piletina, govedina, svinjetina ili riba. U mišićima koji se nalaze pod opterećenjem u bilo kojoj, aerobnoj ili anaerobnoj aktivnosti. Prilikom treninga stvara se mlečna kiselina koja izaziva zamor i otkazivanje mišica.

Telo umesto da na sledećem treningu radi sa 80% snage uz pomoć Beta Alanina intezitet treninga će se podići do maksimuma.

Glavni problem svakog sportiste koji hoće da odradi kvalitetan trening ili da pruži maksimum u svojoj disciplini je akumulacija velike količine hidrogenskih jona H+, koji izazivaju opadanje PH mišića.

To sve stvara uslove da se u mišićima pojavi mlečna kiselina. Ona izaziva momentalni zamor i prekid u izvođenju vežbe ili odustajanje na takmičenju.

Postati jači  je često stvar rasta mišića. Rast mišića takođe obično prati dobijanje na jačini, zbog adaptacija koje mišići moraju da naprave. Sve ovo važi pod uslovom da unosite dovoljno kalorija da bi se misici izgradili. Ukoliko želite da trenirate jače i više i potreban vam je suplement za povećanje količine rada u teretani, odgovor je da vam je potreban samo beta alanine.

Beta-alanin je preteča  koja ograničava stopu karnozina, treba naglasiti da su nivoi karnozina ograniceni kolicinom dostupnog beta–alanina.

Suplementacija sa beta-alaninim je pokazala  povećanje koncentracije karnozina u mišićima, smanjenje umora kod sportista i povećanje ukupne izdržljivosti. Mnogi bodibilderi imaju bolje vežbanje dok koriste testasteron, što moze biti zato što testasteron ima mogucnost da poveća karnozin u mišićima.

Takođe, Beta Alanine značajno će se odložiti napor i iscrpljenost u toku takmičarskih perioda. Beta Alanin poboljšava sposobnost očuvanja produkcije maksimalne snage u toku visoko intezivnih treninga i značajno smanjuje psihofizički zamor. Podizanjem nivoa Karnosina uz pomoć Beta Alanina i nervni završeci na mišićima se zaštićuju. Stoga, mogu slobodno da funkcionišu bržim taktom nego kada su istrošeni ili povređeni.

Kako radi Beta Alanine i kako od njega nastaje Karnosin?

Savremena sportska medicina je utvrdila da direktno uzimanje Karnosina nije dovoljno efikasno, jer čak 60% biva odmah uništeno u telu ili gubi svoju funkciju.

Nova metoda za proizvodnju Karnosina u telu je unos Beta Alanina u organizam. Nakon što se u mišićima Beta Alanin susretne sa Histidinom i uz pomoć enzima koje sintetiše Karnosin dolazi do efikasne proizvodnje Karnosina.

Nakon toga, nama razloga za dodatnim unošenjem Histidina, jer se on već nalazi u mišićima. Sve ovo je navelo na veću primenu Beta Alanina. Upotreba Bata Alanina pokazala je da već u prve 4 nedelje dolazi do povećanja koncentracije Karnosinau telu od 42% do 65%. Ukoliko se produži sa korišćenjem na 10 do 12 nedelja nivo karnosina se povećava na 80%.

Beta Alanine

Povećana koncentracija Karnosina u mišićima daje snagu i mišićnu izdržljivost.

Prve 2 nedelje korišćenja Beta Alanina rezultati nisu još vidljivi osim kod nekih vežbača koji imaju istančan osećaj. Vežabači koji su primećivali početne napretke u napumpanosti i volumenu svojih mišića već posle 1. nedelje uzimanja.

Ozbiljniji rezultati dolaze posle 4 nedelje. dakle kako se nivo Karnosina povećava u telu, tako su i vidljivije promene. Nivo Karnosina će nastaviti sa povećavanjem sve do 12 nedelje korišćenja. Važno je nastaviti sa konzumiranjem Beta Alanina celih 12 nedelja.

Dobrobiti od Beta Alanina u sportu

– Povećava eksplozivnost u treningu i utiče na snagu izbačaja
– Povećava mišićnu masu
– Povećava dužinu anaerobnog vežbanja
– Povećava intezitet treninga i omogućava da se vežba duže i jače, daje dodatna ponavljanja u serijama
– Povećava mišićnu izdržljivosti i odlaže zamor mišića

Za svo ovo vreme istraživanja na vežbačima su rađene biohemijske, hormonalne i hematološke analize i nisu primećene nikakve negativne promene u telu, što znači da je Beta Alanin potpuno bezbedan suplement.

Beta Alanin je za ozbiljnije vežbače i veoma je koristan sportistima koji su izloženi dugotrajnom naporu.

Vežbači koji učestvuju na turnirima i nemaju dovoljno vremena za oporavak, kao i onima koji ulaze u period intezivnih i napornih treninga beta alanin je odličan način da se obezbedi energija.

Preporučena upotreba: 2 kapsule sa čašom vode dva puta dnevno, na dan treninga isto piti dva puta dnevno sem što se jedna porcija pije 30 minuta pre treninga.
Pakovanje: 100 kapsula.

Dodatne informacije

Kapusule

100 komada

Be the first to review “Beta Alanine, 100 kaps”

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Reviews

There are no reviews yet.

Main Menu

Beta Alanine, 100 kaps

2.850 RSD

Dodaj u korpu